Strona Główna vspace="1" />
Rammstein ]:->
Forum Dyskusyjne Fanów RAMMSTEINU i nie tylko
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rammstein ]:-> Strona Główna
->
Forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rammstein
----------------
Newsy, ciekawostki
Muzyka
Fani
Płyty, single
Fani
----------------
Nasze zainteresowania
Off topic
SPORT
Sztuka
----------------
Inne zespoły
Literatura, film, malarstwo
Dział Techniczny
----------------
Forum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pysia
Wysłany: Nie 14:09, 28 Sty 2007
Temat postu:
O jush przeczytałam i zachęcami innych ciekawa lektura
TS hools
Wysłany: Sob 15:59, 20 Sty 2007
Temat postu: REGULAMIN !! Warto przeczytac
I.
Treści, których nie wolno zamieszczać na forum
1.1. Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, które by naruszały prawa innych osób, a w szczególności:
a) treści uznanych powszechnie za wulgarne,
b) treści obraźliwych i oszczerczych wobec innych,
c) treści dyskryminujących: grup wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
d) treści faszystowskich, propagujących przemoc,
e) treści uznawanych powszechnie za drastyczne, czy przerażające,
f) treści zawiązanych z pornografią,
g) treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki etc
.
Obowiązki użytkowników forum
2.1. W pierwszej kolejności każdy użytkownik powinien zapoznać się z treścią FAQ (frequently asked questions = często zadawane pytania).
2.2. Zapoznać się z działami dostępnymi na forum oraz zasadami w nich obowiązującymi.
2.3. Przed założeniem tematu należy skorzystać z Szukaj i wyszukiwarki Internetowej np. google.pl, celem znalezienia odpowiedzi na nurtujący nas temat.
2.4. Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych działach, ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych, tak przez siebie, jak i przez innych.
2.5. Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni dział.
2.6. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
2.7. Zakazuje się pisania trzech i wiecej postów pod rząd. W celu edycji swojego posta korzystaj z opcji .
2.8. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.
2.9. W sprawach prywatnych, czy w celu osobistej wymiany zdań w danym temacie, korzystaj z możliwości wymiany prywatnej korespondencji , email, komunikatory (przyciski w profilu każdego użytkownika).
2.10. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych użytkowników z powodu wg Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.
2.11. Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu np. o treści "lol", "też miałem taki problem", "zgadzam się z przedmówcą", "nie wiem jak Ci pomóc", etc.
2.12. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
2.13. Nie wstawiaj w postach dużej grafiki, czy długich linków, które powodują rozjeżdżanie się forum. Przyjmujemy maksymalną szerokość dla grafiki umieszczonej w poście 550 pikseli i rozmiar w KB do 100. Przy dużej grafice korzystaj z serwerów do zamieszczania grafiki (np. wrzuta.pl, do których możesz podać adres w poście. Przy długich linkach stosuj tekst zastępczy pomiędzy znacznikami tekst zastępczy
2.14. Zadbaj o poprawność pisania postów, tak ortograficzną, jak i gramatyczną.
2.15. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to otrzymanej korespondencji poprzez , email, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.
2.16. Wprowadza się następujące zasady używania kolorów czcionki:
- kolor "red" pozostaje do dyspozycji Admnistratorów;
- kolor "green" jest zarezerwowany dla Moderatorów;
Pozostałe kolory są do dyspozycji użytkowników.
2.17. Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.
.
Ograniczenia, kary i ostrzeżenia.
3.1. Posty i tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
a) Moderator może też:
- zmodyfikować tytuł topiku użytkownika;
- podpisywać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta;
- zażądać od użytkownika zmiany treści jego postu;
- wystosować ostrzeżenie publiczne na forum lub na PW ;
- zamknąć czasowo topik do momentu wyjaśnienia wątpliwości;
B) Autor zmknietego topiku ma prawo:
- poprosić na PW Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie- wycofanie jej;
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora;
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie lub po konsultacji z Administratorem;
3.2. Użytkownicy łamiący regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe posty na PW czy posty lub topiki, zmierzające do skłócenia użytkowników) mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia). Zablokowanie dostępu do forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
- czasowo nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany.
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
a) Stosownie do charakteru bana i przewinienia użytkownika:
- każde nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
3.3 Decyzję o ukaraniu podejmują Administratorzy lub Moderatorzy na podstawie:
a) decyzji własnej lub konsultowanej;
B) wniosku użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora
3.4.
Ostrzeżenia
a) ostrzeżenia przyznawane są za:
- nieprzestrzeganie regulaminu,
- brak reakcji na uwagi Adminów i Moderatorów,
- pisanie bezproduktywne tj. nabijanie liczby postów,
- chamskie odzywki,
- nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania,
- robienie ogólnego zamętu na forum,
- robienie bałaganu w tematach.
B) Ostrzeżenia są przyznawane za łączną ilość wykroczeń w danym poście. Oznacza to, że w skrajnych przypadkach, za złamanie kilku punktów regulaminu można otrzymać do 5 ostrzeżeń
c) Każde ostrzeżenie równoznaczne jest z przydzieleniem użytkownikowi 5% na belce
- osiągnięcie 30% ostrzeżeń równoznaczne jest z zakazem pisania na 7 dni
- osiągnięcie 50% ostrzeżeń równoznaczne jest z zablokowanie dostępu do forum na 7 dni
- osiągnięcie 80% ostrzeżeń równoznaczne jest z zablokowanie dostępu do forum na 30 dni
- osiągnięcie 100% ostrzeżeń równoznaczne jest z zablokowanie dostępu do forum na zawsze
d) Ostrzeżenia mogą być anulowane po miesiącu nienagannego zachowania, jednak nie wszystkie od razu, a każde dokładnie po miesiącu od ich wystawienia.
e) Ostrzeżenia otrzymane jednego dnia mogą być anulowane w proporcjonalnym czasie (1 po miesiącu, 2 po dwóch miesiącach, 3 - po trzech itd.)
f) Odwołania można pisać tylko do osoby, która przyznała ostrzeżenie danemu użytkownikowi.
g) Dopiero w przypadku negatywnego rozpatrzenia skargi, użytkownik ma prawo i zgłosić to administracji. Decyzja administracji forum jest ostateczna i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin